Навчально-науковий гуманітарний інститут (ННГІ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий гуманітарний інститут (ННГІ) за Автор "Abramov K. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування комплексу показників контролю студентів у процесі навчання плаванню(2020-10) Глухов І. Г.; Дробот К. В.; Глухова Г. Г.; Еделєв О. С.; Абрамов К. В.; Glukhov I. G.; Drobot K. V.; Glukhova G. G.; Edelev A. S.; Abramov K. V.Достовірність отримання результатів наукових досліджень значною мірою визначається рівнем адекватності підбору та комплексністю застосування методів, отриманням об’єктивних даних та є визначником якості структури та змісту наукової інформації, її обробки та узагальнення. Мета дослідження – провести добір та характеристику комплексу методик отримання об’єктивних даних для контролю показників студентів у процесі навчання плаванню. Використано теоретичний аналіз даних наукової та методичної літератури, джерел мережі інтернет, аналізування документальних матеріалів, системного аналізу, історичний і логічний, порівняльного аналізу та екстраполяції, синтезу та моделювання. Реалізація системи навчання студентів плавання не може відбуватися без належного контролю за цим процесом. У зв’язку з необхідністю максимального та об’єктивного оцінювання ефективності програм навчання плаванню різного методичного змісту виникає потреба пошуку комплексу показників (на основі наявних методів та методик діагностики). Для поглибленого та широкого вивчення показників студентської молоді в процесі навчання плаванню та реалізації базових завдань контролю у педагогічному дослідженні запропоновано щодо визначення фізичного розвитку та функціонального 22 методики, визначення фізичної підготовленості студентів – 15 тестів та контрольних вправ, встановлення психофізіологічних характеристик – 5 показників та понад 20 показників з контролю плавальної підготовленості студентів. Теоретична частина будь якого дослідження передбачає поглиблене вивчення та характеристику зовнішніх та внутрішніх чинників фізичного виховання на різних освітніх рівнях. Для обґрунтування, розробки, впровадження основних результатів досліджень використано наукові та методологічні дані значної кількості фундаментальних досліджень з галузі фізичної культури та спорту, регулювання й управління фізичним вихованням в закладах вищої освіти тощо. Комплекси тестів для оцінювання фізичної підготовленості, констатації фізичного розвитку, психофізіологічних показників, даних плавальної підготовленості, об’єктивних показників функціонування основних систем організму студентів сформовано з урахуванням рекомендацій спеціальної літератури. Забезпечено відповідні метрологічні вимоги, що дало змогу обрати тести, які легко відтворюються і передбачають прості, але надійні способи реєстрації результатів.