Автореферати дисертацій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Автореферати дисертацій за Автор "Dotsenko, S. M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підвищення паливної економічності суднових газодизель-генераторів шляхом інтенсифікації впорскування запального палива = The beneficial effect of fuel consumption redundancy of gas-diesel generators by means of intensification of fuel charge injection(2012-05-17) Доценко, Сергій Михайлович; Dotsenko, S. M.Дисертація присвячена підвищенню паливної економічності суднових газодизель-генераторів за рахунок використання газоподібного та зниження запальної дози дизельного палива. Зменшення розміру запальної дози досягається шляхом інтенсифікації процесу впорскування палива. Для вирішення поставленої задачі в штатну паливну систему газодизеля вводиться додатковий елемент - модулятор імпульсів тиску. Також вносяться конструктивні зміни, які зменшують ефективний прохідний переріз соплових отворів форсунки. Наведено результати експлуатації газодизель-генераторів, у результаті яких встановлена принципова можливість ефективного зменшення розміру запальної дози дизельного палива при використанні MIT до величини 3..5 %. При цьому витрата дизельного палива для газодизеля 6 ГЖЧН 26/34 знижується з 18 до 6 кг/год (з 10 до 3 %). Запропоновані зміни окупилися протягом 290 годин роботи та дозволяють без значних капітальних витрат конвертувати суднові дизельні двигуни в газодизельні, що значно підвищить паливну економічність, моторесурс та покращить екологічні показники двигуна = The beneficial effect of fuel consumption redundancy of ship's gas-diesel generators by means of using gaseous fuel and reduction of fuel oil charge has been elaborated in the thesis. The reduction of fuel oil charge by means of intensification of fuel charge injection has been presented. The additional element, impulse pressure modulator has been introduced into the permanent gas-fuel system for achieving this goal. And also constructive changes which allow to reduce the effective entrance cross-section of nozzle has been offered. The results of gas-diesel maintenance has been showed which led to possibility of effective reduction of fuel oil charge when using IPM to 3...5%. The consumption of fuel oil for gasdiesel 6 GLFCS 26/34 is reduced from 18 kg to 6 kg (from 1 0% to 3 %). These changes cover the expenses during 290 hours work, and allowed to convert the ship's diesel engines into gas-diesel without great investment costs that will considerably economize the fuel consumption, working resource and provide better environmental features of the engine