Перегляд за Автор "Hrieshnov Andrii Yu."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комп’ютерна система для проведення тренінгових курсів в дистанційному режимі(2024) Гайдай Г. Ю.; Грєшнов А. Ю.; Haidai Hanna Yu.; Hrieshnov Andrii Yu.Мета. Метою роботи є розробка та практична реалізація комп’ютерної системи для проведення навчальних онлайн курсів в дистанційному форматі з можливістю придбання студентами практичних навичок та яку може бути реалізовано як у вищих навчальних закладах, так і поза ними. Методика. Методами дослідження є емпіричний аналіз процесів дистанційного навчання, елементарно-теоретичний синтез і візуальне моделювання системи дистанційного навчання на рівні процесів взаємодії між студентами та викладачем. Результати. У роботі вдосконалено комп’ютерну систему для проведення навчальних курсів в дистанційному режимі для роботи в умовах карантину, війни та поза ними, що дозволило реалізувати віддалене навчання з можливістю прямої взаємодії студента та викладача в режимі реального часу. Наукова новизна. Наукова новизна одержаної комп’ютерної системи віддаленого навчання полягає у тому, що в основу її практичної реалізації покладено одночасне використання трьох незалежних автоматизованих систем, які в результаті працюють як єдина система, що дає можливість повної взаємодії студента та викладача в реальному часі під час виконання лабораторних та практичних робіт. Практична значимість. Практичну цінність становить вдосконалена комп’ютерна система дистанційного навчання, яка дозволяє реалізувати отримання якомога більше практичних навичок роботи за майбутньою професію студента у віддаленому форматі, а також вирішити проблему дороговартісних ліцензій, які звичайний студент не має можливості придбати для себе.Документ Організація зв’язків груп агентів у мультиагентних системах дистанційного навчання(2023) Єременко А. П.; Гайдай Г. Ю.; Грєшнов А. Ю.; Yeremenko Andrii P.; Haidai Hanna Yu.; Hrieshnov Andrii Yu.Сучасний стан науки та освіти характеризується підвищенням вимог до якості підготовки спеціалістів та визначає постійний пошук нових методів та засобів підвищення ефективності освітнього процесу. Системи дистанційного навчання забезпечують адаптацію процесу навчання до індивідуальних характеристик студентів, звільняють викладачів від ряду трудомістких операцій та тих, що повторюються, з представлення навчальної інформації та контролю знань, сприяє розробці об’єктивних методів контролю знань та полегшують накопичення навчально-методичного досвіду. У даній роботі розглядаються можливості мультиагентного підходу при створенні інтелектуальних систем дистанційного навчання, в основі яких лежить принцип персоналізації навчання. Система дистанційного навчання складається з інтелектуальних агентів, які взаємодіють між собою шляхом обміну повідомленнями. Запропоновано структуру процесів взаємодії між інтелектуальними агентами. Для вирішення задач агенти можуть створювати організаційні структури. Запропоновано використовувати коаліцію агентів. Виокремлено три групи агентів: агенти викладача, студента і квантів знань. Визначено обов’язки агентів кожної групи. Запропоновано використовувати агентів-«двійників» студента, які дозволяють моделювати процеси засвоєння студентом навчального матеріалу. Використання агентів-«двійників» навчального курсу дозволяє оцінювати їхню ефективність. Передбачено використання окремих агентів для представлення квантів знань. Взаємодія таких агентів з урахуванням інформації від агентів-«двійників» курсів і студентів дозволяє підлаштовувати курс під потреби користувачів. Комунікація агентів здійснюється за допомогою сервісу «дошки оголошень». Робота агентів пов’язана з використанням онтологічної моделі сфери їхньої діяльності. Для підтримання функціонування онтологічних моделей пропонується використовувати окрему групу агентів. Запропоновані рішення дозволяють підвищити ефективність систем дистанційного навчання шляхом використання інтелектуальних програмних агентів і побудови мультиагентної системи з адаптивними зв’язками між ними, що дозволить максимально задовольнити вимоги всіх учасників навчального процесу.