Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ) за Ключові слова "alternative fuel"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз використання альтернативних видів палива в двигунах із запаленням від стиснення(2023) Митрофанов О. С.; Проскурін А. Ю.; Маляренко В. В.; Кирток Б. В.; Mitrofanov O. S.; Proskurin A. Y.; Malyarenko V. V.; Kyrtok B. V.Виконано аналіз можливості використання диметилового ефіру у якості палива для двигунів із запаленням від стиснення. Установлено позитивний вплив диметилового ефіру на економічні та екологічні показники роботи двигуна. Визначено, що за умов досягнення однакової ефективної потужності двигуном питома ефективна витрата базового палива зменшується на 6,7 %.Документ Аналіз ефективності використання біоетанолу у двигуні малотоннажного катеру(2023) Заремба Андрій Дмитрович; Проскурін А. Ю.В роботі наведені результати дослідження ефективності використання біоетанолу шляхом термохімічної утилізації відпрацьованих газів в двигуні IVECO N45 катера «CALAIS MAJEST’IN». Проаналізовано сучасні напрямки використання спиртового палива в ДВЗ. Було встановлено, що одним з перспективних способів є використання термохімічного перетворення біоетанолу в синтез-газ. Виконано економічне обґрунтування впровадження модернізації. Наведені заходи щодо забезпечення охорони праці. Кваліфікаційна робота виконана українською мовою на 74 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 12 джерел. Графічна частина представлена на 6 кресленнях формату А1.Документ Підвищення ефективності двигуна 1Ч 6,8/5,4 за рахунок використання термохімічної утилізації тепла відпрацьованих газів(2023) Митрофанов О. С.; Проскурін А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Proskurin A. Y.Представлено результати експериментальних досліджень енергетичної установки на базі поршневого 1-циліндрового 4-тактного двигуна 1Ч 6,8/5,4 з термохімічною утилізацією теплоти відпрацьованих газів. Наведено експериментальні індикаторні діаграми та залежності зміни ефективних показників, при роботі двигуна 1Ч 6,8/5,4 з добавками синтез-газу (2,0...3,3 %) за навантажувальною характеристикою.