Бакалаврські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЕМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 87
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1300 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 12ЧН 26/26(2020) Бурлаченко, Василь Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1300 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 12ЧН 26/26» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо переводу даного двигуна з дизельного палива на газове. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 950 кВт, що працює на паливній емульсії. Двигун-прототип: 6ЧН26/34(2020) Данильчук, Олексій Володимирович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 950кВт, що працює на паливній емульсії». Приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз паливних систем ДВЗ, обґрунтовано рішення по вдосконаленню паливної системи дизеля-прототипу, яка передбачає застосовування рослинної олії у вигляді водопаливної емульсії і її попередній підігрів та застосування форсунки з покращеною конструкцією розпилювача. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, форсунки, принципова схема паливної системи, робоче креслення розпилювача, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення газоповітряного змішувача. Прототип 8ЧН 22/28(2020) Дзюбенко, Анатолій Миколайович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення газоповітряного змішувача. Прототип 8ЧН 22/28.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо переводу даного двигуна з дизельного палива на газове. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності допоміжного судового двигуна, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34(2020) Бульба, Олексій Сергійович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності допоміжного дизель-генератора, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано конструкторське рішення щодо застосування на проектованому двигуні акумуляторної системи подачі палива. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності стаціонарної насосної установки, потужністю 6 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 1Ч 7,2/6,2(2020) Верчук, Наталія Анатоліївна; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності стаціонарної насосної установки, потужністю 6 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 1Ч 7,2/6,2.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано конструкторське рішення щодо конструкції поршня який буде працювати на газовому паливі. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Розробка вдосконаленої конструкції з’єднувальної муфти для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 30 кВт. Двигун-прототип: 4Ч10,5/13(2020) Різун, І. В.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка вдосконаленої конструкції з’єднувальної муфти для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 30 кВт» приведений опис конструкції двигуна - прототипу 4Ч10,5/13, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій з’єднувальних муфт, на основі якого пропонується застосувати замість серійної пружної з'єднувальної муфти пальцевого типу муфту поліпшеної конструкції (відцентрову), яка вирішує проблему крутильних коливань валопроводу дизель – генератора. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, з’єднувальної муфти, робоче креслення маховика та інших деталей муфти, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Розробка конструкції форкамери для 4-тактного газового двигуна потужністю 540 кВт(2020) Волошин, Кирило Сергійович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка конструкції форкамери для 4-тактного газового двигуна потужністю 540 кВт». приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ГЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій кришок циліндрів ДВЗ, обґрунтовано рішення по застосуванню форкамеро - факельної системи запалювання, яка передбачає наявність в кришці робочого циліндру форкамери. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, кришки циліндру, газового клапана форкамери та робочі креслення клапана форкамери, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Розробка вдосконаленої конструкції розподільчого валу для 4-тактного газового двигуна потужністю 720 кВт. Двигун-прототип: 6ГЧН25/34(2020) Закамалдін, О. А.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка вдосконаленої конструкції розподільчого валу для 4-тактного газового двигуна потужністю 720 кВт. Двигун-прототип: 6ГЧН25/34» приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій механізмів газорозподілу ДВЗ, обґрунтована покращена конструкція розподільчого валу, яка забезпечує його надійну роботу, ремонтопридатність, технологічність, зручність обслуговування та мінімальні витрати на його виготовлення. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, розподільчого валу та робочі креслення секцій розподільчого валу, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення рекуперативного охолоджувача наддувочного повітря. Прототип 6ЧН 26/26(2020) Іщенко, Ігор Євгенович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення рекуперативного охолоджувача наддувочного повітря. Прототип 6ЧН 26/26.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо розробки конструкції рекуперативного теплообмінного апарату. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Розробка системи охолодження для 4-тактного газодизельного двигуна потужністю 200 кВт для автомобіля КамАз-7403.10(2021) Дударчук, Євген Станіславович; Нестеренко, Вікторія ВалентинівнаДокумент Проект 4-тактного дизельного двигуна потужністю 5400 кВт з розробкою конструкції маслоохолоджувача(2021) Котік, Василь Андрійович; Проскурін, Аркадій ЮрійовичДокумент Розробка, виготовлення та монтаж пристроїв для замірювання параметрів роботи дизеля 1Ч7,8/6,2 (''Кентавр'')(2021) Абессонов, Андрій Васильович; Доценко, Сергій МихайловичДокумент Покращення ефективності дизельного двигуна, потужністю 115 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 11/12,5.(2021) Штеклейн, Віктор Вікторович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, вирішено завдання щодо покращення ефективності чотиритактного дизельного двигуна з наддувом номінальною потужністю 115 кВт на базі прототипу 6ЧН 11/12,5, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Здійснено загальний опис фронтального навантажувача Амкодор 333В та детальний опис двигуна-прототипу, який являється його силовою установкою. Перелічено основні технічні характеристики автомобіля. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто шляхи щодо підвищення ефективності паливної апаратури. Описано будову та роботу існуючої системи подачі палива, та виявлено її переваги та недоліки. Запропоновано конструкторське рішення що передбачає заміну пружного елементу. Розраховано основні витратні параметри форсунки для вприскування палива. В проекті розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники основних токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки під час ремонту та експлуатації двигуна. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності роботи двигуна транспортного засобу, потужністю 255 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня при зміні виду палива. Прототип 8ЧН13/14.(2021) Демчевський, Сергій Олегович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання, спроектовано газовий двигун з наддувом потужністю 255 кВт на базі прототипу 8ЧН13/14, та розроблено конструкцію поршня. Проектований двигун 8ГН13/14 планується встановити на автомобілі КрАЗ-250. В першому розділі пояснювальної записки було виконано детальний опис двигуна-прототипу 8ЧН13/14. В другому розділі виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі отриманих результатів якого побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сили та моменти, що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Проаналізовано існуючі схеми конструкцій поршнів ДВЗ. Для забезпечення високих ресурсних показників запроектованого двигуна та надійності його роботи змінено тип палива. Виконано розрахунок основних параметрів складових поршневої групи газодизеля з метою забезпечення оптимальних умов протікання робочого процесу в циліндрах двигуна. В проекті розглянуто основні проблеми щодо захисту навколишнього середовища та охорони праці підчас експлуатації двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки при експлуатації та під час обслуговування газового двигуна, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. В графічній частині виконано креслення: поперечний переріз двигуна 8ГЧН13/14, складальне креслення поршневої групи та робоче креслення поршня; схема системи живлення;індикаторна діаграма та діаграма сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності роботи газового двигуна потужністю 550 кВт для електростанції за рахунок вдосконалення системи охолодження. Прототип 6ГЧН25/34.(2021) Філіпішин, Борис Віталійович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання, спроектовано 4-тактний газовий двигун потужністю 550кВт на базі прототипу 6ГЧН25/34 для електростанції з системою радіаторного охолодження. Виконано детальний опис вузлів та систем двигуна-прототипу, а також системи охолодження, яку планується застосувати на проектованому двигуні. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна. Визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сили та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Була поставлена та виконана задача спроектувати конструкцію радіаторного блока охолодження. Виконано розрахунки системи охолодження та радіатора охолодження. Визначені заходи по охороні праці на підприємстві, положення про охорону праці, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. В графічній частині виконано креслення: загальний вигляд двигуна; складальне креслення радіатора системи охолодження; схему системи охолодження двигуна, діаграми: індикаторна та сил, що діють в КШМ.Документ Покращення системи подачі паливного газу для стаціонарного газового двигуна потужністю 400 кВт за рахунок вдосконалення конструкції дросельної заслінки. Двигун - прототип 6ГЧН 25/34.(2021) Тельвак, Володимир Миколайович; Грабовенко Олександр ІвановичДокумент Підвищення ефективності роботи автомобільного двигуна, потужністю 70 кВт, за рахунок розробки системи подачі газового палива. Прототип 4Ч 8,2/7,1(2021) Іванюк, Я. В.; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішено питання підвищення ефективності бензинового двигуна легкового автомобіля потужністю 70 кВт, спроектованого на базі прототипу 4Ч 8,2/7,1, та розроблено систему для дискретного дозування газового палива. Здійснено загальний опис автомобіля «ЛАДА Самара» (ВАЗ-2108) та детальний опис двигуна-прототипу, який є його силовою установкою. Перелічено основні технічні характеристики автомобіля. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Розраховано значення складових зовнішнього теплового балансу двигуна. Проаналізовано існуючі системи подачі газового палива рідкого палива, та визначено їх основні переваги та недоліки. Запропоновано паралельно до існуючої системи подачі рідкого палива, встановити систему подачі газового палива з дискретним дозуванням. Розраховано основні витратні параметри вищезазначеної системи для забезпечення стійкої роботи двигуна по зовнішній швидкісній характеристиці. В проекті розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники основних токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки під час ремонту та експлуатації двигуна. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Розробка, виготовлення та монтаж впускної системи для стендової установки з дизелем 1Ч7,8/6,2 (''Кентавр'')(2021) Рахно, Віталій Віталійович; Доценко, Сергій МихайловичДокумент Проект 2-тактного дизельного двигуна потужністю 25000 кВт з вдосконаленням конструкції паливного насосу високого типу(2021) Кіцик, Ярослав Сергійович; Проскурін, Аркадій ЮрійовичДокумент Розробка покращеної конструкції з’єднувальної муфти для стаціонарного газового двигуна потужністю 540 кВт(2021) Бороданенко, Олександр Миколайович; Грабовенко Олександр Іванович