Збірники наукових конференцій (ННІКНУП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Збірники наукових конференцій (ННІКНУП) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління проектами: стан та перспективи(2015)У збірнику наведенні матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління проектами: стан та перспективи». Збірник становить інтерес для наукових працівників, викладачів, інженерів та студентів.Документ Управління проектами: стан та перспективи(2016)У збірнику наведенні матеріали ХІI Міжнародної науково-практичної конференції «Управління проектами: стан та перспективи». Збірник становить інтерес для наукових працівників, викладачів, інженерів та студентів.Документ Управління проектами: стан та перспективи(2017)У збірнику наведені матеріали ХІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Управління проектами: стан та перспективи». Збірник становить інтерес для наукових працівників, викладачів, інженерів та студентів.Документ Управління проектами: стан та перспективи(2018)У збірнику наведенні матеріали ХІIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління проектами: стан та перспективи». Збірник становить інтерес для наукових працівників, викладачів, інженерів та студентів.Документ Управління проектами: стан та перспективи(2019)У збірнику наведенні матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління проектами: стан та перспективи». Збірник становить інтерес для наукових працівників, викладачів, інженерів та студентів.Документ Управління проектами: стан та перспективи(2020)У збірнику наведенні матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління проектами: стан та перспективи». Збірник становить інтерес для наукових працівників, викладачів, інженерів та студентів.Документ Управління проектами: стан та перспективи(2021)У збірнику наведенні матеріали ХVII Міжнародної науково-практичної конференції «Управління проектами: стан та перспективи». Збірник становить інтерес для наукових працівників, викладачів, інженерів та студентів.