Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін (СГД)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін (СГД) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 458
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Історія України(2002) Бобіна, Олег Валерійович; Вашкевич, Віктор Миколайович; Кондуков, Андрій Юрійович; Макарчук, Сергій Сергійович; Федоренко, Михайло ОлександровичРобоча навчальна програма включає короткий зміст лекцій, плани семінарських занять, список літератури, питання вихідного контролю. Робоча навчальна програма призначена для самостійної підготовки студентів стаціонарної форми навчанняДокумент Cоціологія. Робоча навчальна програма(2004) Бобiна, Олег Валерійович; Дюндін, Дмитро Андрійович; Коростильова, Ірина ВікторівнаРобоча навчальна програма включає тематичний план лекцій, плани семінарських занять та дидактичні матеріали для їх проведення, засоби контролю знань студентів, список рекомендованої літератури. Це дає змогу ознайомитись зі змістом навчального курсу "Соціологія" і опанувати його основні теми не лише пiд керiвництвом викладача, а й самостiйно. Вказівки призначені для самостійної підготовки студентів стаціонарної форми навчання вищих навчальних закладів негуманітарного профілю.Документ Політологія(2004) Багмет, Алла Миколаївна; Бобіна, Олег Валерійович; Молодих, Ігор Владиленович; Федоренко, Михайло Олександрович; Шаповалова, Ірина ВасилівнаРобоча навчальна програма включає тематичний план лекцій, плани семінарських занять та дидактичні матеріали для їх проведення, засоби контролю знань студентів, список рекомендованої літератури. Це дає змогу ознайомитись зі змістом начального курсу "Політологія" і опанувати його основні теми. Вказівки призначені для самостійної підготовки студентів стаціонарної форми навчання вищих начальних закладів негуманітарного профілю.Документ Політологія(2006) Багмет, Алла Миколаївна; Бобіна, Олег Валерійович; Сонечко, Ольга Сергіївна; Федоренко, Михайло Олександрович; Дюндін, Дмитро АндрійовичМістять комплекс завдань, які мають бути розв'язані студентами при самостійному ознайомленні з основами політичної науки. Під час опрацювання рекомендацій бажаними є консультації з викладачем. Рекомендовані студентам стаціонарної і заочної форм навчання вищих технічних навчальних закладів.Документ Соціальні рухи(2007) Матвієнко, Людмила ВолодимирівнаМетодичні вказівки знайомлять з основними аспектами теми та дають можливість перевірити свої знання за допомогою тестових завдань. Дане видання дозволяє студентам розглянути основні причини, тенденції, хід та розвиток соціальних виступів в Україні. Методичні вказівки допомагають сформувати навички самостійного пошуку й аналізу даної історичної проблеми. Призначені для студентів технічних університетів всіх спеціальностей, денної та заочної форми навчання.Документ Україна і світ(2007) Бобіна, Олег ВалерійовичМетодичні вказівки подають узагальнюючу інформацію про місце України в системі міжнародних зв'язків. Методичні вказівки містять методичні матеріали які дають змогу перевірити засвоєну інформацію, поглибити свої знання з означених тем. Тексти лекцій і методичні поради дозволяють студентам, за мінімальних вимог викладача, самостійно засвоїти тему. Основний зміст посібника: становлення і розвиток дипломатичних відносин української держави, вплив інших держав на процеси державотворення та соціально-економічна активність українців в світі. Методичні вказівки рекомендуються для студентів технічних вищих навчальних закладів всіх форм навчання.Документ Білоруський етнос в національній палітрі Півдня України(2009) Махова, О. Ю.; Mahova, O. Y.Білоруський етнос є найменш дослідженим внаслідок часткової асиміляції. В статті досліджується історія білоруської національної меншини на Півдні УкраїниДокумент Професійно-педагогічне спілкування викладача та студента(2009) Багмет, А. М.; Хоржевська, І. М.; Bagmet, A. M.; Khorzhevska, I. M.Розкрито особливості педагогічного спілкування у вузі, рівні, стилі спілкування викладача вищої школи; необхідність оптимізації взаємин викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього фахівцяДокумент Роль фортеці Очакова в період російсько-турецької війни 1787-1791 рр.(2009) Рачков, О. М.; Rachkov, A. N.Стаття присвячена подіям російсько-турецької війни 1787-1794 рр. що докорінно змінила всю подальшу історію Росії та ТуреччиниДокумент Відомості про склад посадових осіб церковно-історичного та археологічного товариства при Київській духовній академії(2009) Федоренко, М. О.; Fedorenko, M. O.Досліджується джерельна інформація стосовно обрання посадових осіб Церковно – історичного та археологічного товариства з визначенням прізвищ членів Товариства,часу їх обрання та складання повноважень з означених посадДокумент Характеристики самооцінки при її стійкості та нестійкості(2009) Зінько, О. В.; Zin'ko, O. V.Проаналізовано особливості стійкої та нестійкої самооцінки на матеріалі ранньої зрілості. Виявлені зниження висоти профілів і модифікація структури самооцінки при її нестабільності; розглядаються змістовні змінення оцінки себе, а також ймовірні причини виникнення нестійкої самооцінкиДокумент Білоруський етнос в національній палітрі Півдня України(2009) Махова, О. Ю.; Mahova, O. Y.Білоруський етнос найменш дослідженим внаслідок часткової асиміляції. В статті досліджується історія білоруської національної меншини на Півдні УкраїниДокумент Основні етапи 60-ти річної історії кафедри соціально-гуманітарних дисциплін(2009) Бобіна, О. В.Соціально-гуманітарні знання особлива складова інженерної і технічної підготовки. За будь-яких часів майбутні інженери отримували гуманітарні знання. Стаття присвячена основним етапам історії кафедри, яка забезпечувала таку підготовкуДокумент Сучасні психолого-педагогічні проблеми в технічній галузі вищої освіті(2009) Чугуєва, І. Є.; Chuguyeva, I. Y.Розглянуті основні проблемні моменти в сучасному стані вищої професійної освіти в технічній сфері. Акцентовано увагу на психологічні фактори розвитку сучасної вищої освітиДокумент Методика дослідження історії Степового Побужжя(2009) Матвінко, Л. В.; Matvienko, L. V.Дана стаття присвячена проблематиці дослідження історії Степового Побужжя. Основна увага приділялася найбільш актуальним методам та принципам дослідження даного регіонуДокумент Контрольно-навчальне завдання як засіб активізації навчальної діяльності студента(2010) Коростильова, І. В.; Korostylova, I. V.Удосконалення навчального процесу з урахуванням вимог сьогодення – одне з важливих завдань системи освіти. Описується досвід застосування контрольно-навчальних завдань в практиці викладання соціально-гуманітарних дисциплін. Аналізуються переваги застосування цього методуДокумент О взаимосвязи происходящих изменений в природе и в обществе(2010) Влялько, А. М.; Vlyalko, A. M.Розглядаються деякі аспекті взаємозв’язку, зміни у природі та суспільств, які відбуваються у наш часДокумент Гуманітарна складова технічної освіти за кордоном: загальний огляд(2010) Бобіна, О. В.; Bobina, O. V.Провідні механізми і технологічні ВНЗ в євроатлантичному світі зберігають в планах підготовки інженерів вагому гуманітарну складові. Особливо це стосується ВНЗ США. Меншою мірою це притаманно європейським ВНЗ. Найкращі євроатлантичні інженерні ВНЗ мають програми підготовки в соціо-гуманітарній сфері. Зокрема в економіці, праві, соціологіїДокумент Україно-французькі відносини – від князів до президентів XI–XXI ст.(2010) Сищенко, Ю. А.; Syshtchenko, Y. A.Автор аналізує історію україно-французьких відносин, які мають давню історію, засновану не лише на династичних та політичних зв’язках. Автор наголошує на різнобічному висвітленні України французькими дослідниками, і також на ставлення французів до українців в різні історичні епохиДокумент Слов'янська єдність. Міфи та історична реальність у контексті глобалізації(2010) Молодих, І. В.; Федоренко, М. О.; Molodykh, I. V.; Fedorenko, M. O.Проаналізовано вплив глобалізаційних процесів на відродження ідеї слов’янської єдності, пов’язаних з нею міфів та історичних фактів